Friday 27 January 2012

Wahai Sahabat

   Wahai sahabat sejatiku yang tercinta dari dunia sampai akhirat. Saya ingin memohon maaf sekiranya 
sikap , pertuturan bahasa , padanggan mata dan lain-lain. Sekiranya semua perbuatan itu terlah melukakan hati seorang sahabat yang setia. Maafkan saya sahabat. Walaupun kita duduk beribu batu jauhnya tidak semestinya kita tak mampu berhubung lagi kan ? . Sahabat... Kau lah yang setia , Kau lah yang sudi mendengar segala masalah yang telah menimpa diriku ini . Sahabat... Aku harap kau berada dalam keadaan yang baik dan ceria . Sahabat... Tolong hubungiku.. Aku amat merindui dirimu sahabat , Mengapa kau menjauhkan diri kau dari aku? . Sahabat.. Jikalau kau tidak menerima diriku lagi , Aku akan  tetap mengagap dirimu itu adalah sahabatku di dunia dan di akhirat . Sahabat... Sekiranya kau tidak mahu melihatku , Aku akan pergi jauh dari tanah airku sendiri. SAHABAT... BENARKAN LAH DIRIKU PERGI DARI BUMI YANG NYATA.. SAHABAT.. JANGAN LAH KAU CURAHKAN AIR MATA YANG JERNIH DI ATAS DIRIKU INI .. Wahai sahabat kau tetap segar difikiranku jangan lah kau bersedih diatas diriku yang sudah kaku ini lagi. sAHABAT aKu Doakan kau bahagia di dunia ini .. SeLaMaT TiNgGaL SaHaBaTkU .

No comments:

Post a Comment